Rate this post

Świat nieustannie pędzi do przodu, a nauka zaskakuje rozwiązaniami, które jeszcze przed dziesięcioleciem wydawały się jedynie literacką fantazją. Czy tego chcemy czy nie technika stała się nieodłączną częścią życia każdego człowieka. Nie inaczej jest w pracy, gdzie elektroniczny sprzęt biurowy ułatwia przepływ dokumentów i poprawia efektywność i tempo pracy. Jednak nierzadko pracownicy po 45 roku życia miewają problemy z opanowaniem obsługi nawet najprostszych urządzeń, w tym komputera. To do nich skierowane są informatyczne szkolenia marketingowe, na których będą mieli szansę przełamać swe opory i okiełznać niesforne maszyny. Prowadzone równolegle dwa poziomy trudności – obejmujący najprostsze czynności, jak poprawne włączenie i wyłączenie sprzętu, podstawowy kurs dla osób mających dotychczas niewielką lub wręcz żadną styczność z komputerem oraz zaawansowany, którego głównym celem jest zaznajomienie kursantów z programami wchodzącymi w skład Pakietu Office oraz wprowadzenie w tajniki surfowania po Internecie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. W zależności od wielkości zlecającego szkolenie marketingowe przedsiębiorstwa, pokrywa ona odpowiednio 80% i 70% kosztów. Spotkania organizowane będą w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju.