Specjalne meble do call center
Praca związana z kontaktem telefonicznym z klientem to w dzisiejszych czasach jeden z najbardziej popularnych zawodów. Tzw. call center posiada niemal każda duża korporacja i firma. Bywają one także określane jako biura obsługi klienta. Praca w takich punktach może mieć różnorodny charakter. Może być związana z doradztwem technicznym, może przybierać formę sprzedażową. Bez względu na to, czy jest to zawód polegający na wykonywaniu połączeń wychodzących, czy jedynie odbieraniu tych przychodzących, potrzebne są specjalne meble do call center. Wśród nich musi znaleźć się kilka odpowiednio zaprojektowanych produktów. Przede wszystkim, meble do call center to specjalistyczne biurko, które jest przystosowane do ustawienia komputera, monitora oraz klawiatury. Biurko takie musi także posiadać specjalne ścianki boczne, które odgradzają pracowników między sobą. Chodzi o to, by zapewnić dobre warunki pracy i zminimalizować hałas wynikający z rozmów odbywających się w całym pomieszczeniu. Meble do call center to także ergonomiczne krzesło, które zapewni wygodę pracownikowi i zadba o jego plecy i optymalne ułożenie całej sylwetki.